GÜDE Elektrický lanový naviják 1800/ 12 V 55128

57 %

Popis produktu

Parametry produktu

Typ navijáku
elektrické

Recenze

  • , zakoupeno v KAMODY.CZ

    Doporučuje produkt

    100 %

    Zatím jsem neměl možnost vyzkoušet, ale domnívám se, že bude fungovat vše OK.

  • , zakoupeno v KAMODY.CZ

    Doporučuje produkt

    50 %
    • Na to co je to zač je poměrně silný. Utáhne i těžkou dodávku do svahu (ne samozřejmě zabořenou v blátě po podlahu, ale mírné zapadnutí všech kol nevadí, zejména když se při vytahování pomůže koly)
    • Skvělý pomocník při nakládání těžkých předmětů, lodí, čtyřkolek, aut a podobně..
    • Nevyžaduje pevnou montáž, lze použít volně, s lanem či kurtou (i na obou koncích)
    • Přenosný, relativně lehký, relativně skladný
    • Volné odvíjení lana (bohužel po pár použitích již nefunguje)
    • Lze kompletně rozebrat v případě potřeby bez ztráty záruky (nikde žádné plomby, speciální šrouby a podobně)
    • Praktické konektory kabelů - snadné připojení, nelze je zaměnit ani otočit
    • S pomocí dálkového ovládání z číny za 2-3 stokoruny lze ovládat dálkově (uvnitř navijáku jsou dvě běžná automobilová relé, takže ovládání není zatěžováno proudem)
    • Přiložená volná kladka zdvojnásobí už tak slušnou sílu
    • Je velmi tichý (až na západku - ta cvaká velmi hlasitě, asi jako u ručních navijáků na kliku).
    • Volné odvíjení lana už nefunguje (po pár použitích, i když na hraně možností)
    • Plastový obal snadno praská (je křehký)
    • nedostatečně dlouhé kabely (oba) s mizernou izolací (napájecí), zejména ovládací je velmi krátký, a nedosáhne do kabiny k sedadlu řidiče když je oko u spolujezdce)
    • V základu chybí kleště na autobaterku - jsou jen kabelová oka. Možná podle prodejce - viděl jsem i s kleštěmi
    • V době nákupu přemrštěná cena (skoro 3000,-).
    • Úchyt navijáku (plech s okem a čepy) vypadává volně, což je nepříjemné při použití kdekoliv mimo tažné zařízení auta (lze vyřešit - zajistit dodatečně)
    • Velmi pomalý
    • Prokluzová brzda neudrží břemeno na místě - pomalu prokluzuje dokud nepřestane silnější tah - během navíjení se to ale neděje
    • Relativně krátké lano
    • Při tahání s lanem na obou koncích se otočí hlavou dolů (což pak hrozí poškozením plastu a zaseknutím o překážky), a díky tomu trpí a zamotávají se i kabely.

    Za cenu za kterou jsem kupoval já (necelé 3000,- Kč) je to předražené, ale bohužel nemá ve své kategorii (přenosné navijáky s vyšší silou) konkurenci. Koupeno z nutnosti, ale nakonec velmi dobrý pomocník při nakládání a manipulaci s břemeny, už víckrát mi pomohl i z problému při zapadnutí, takže vozím stále sebou. Chce to upravit držák, a koupit lepší (hlavně dělší) kabely a kleště na baterku. Pro navíjení s lanem na obou koncích to chce širší podpěru, aby se neotáčel hlavou dolů když se lano naplne a naviják se zvedne ze země. Možno snadno dodělat dálkové (bezdrátové) ovládání. Za aktuální cenu (kolem 1800,- Kč) dobrý pomocník (kupte tento silnější, i tak není tak silný jak by mohl být, ale udělá hodně práce, vytáhne zapadlé auto (ne samozřejmě offroada zabořeného po dveře), je přenosný, relativně skladný, a relativně lehký). Volné odvíjení by mohlo být lépe řešené, třeba místo matky s jemným závitem by mohla být nějaká překlápěcí páka...

    Popisuji z pohledu člověka s dodávkou s korbou 4,5m, a s kapotou, tedy celková délka auta mezi nárazníky je 6,6 metru. Pro "normální" auta asi v pohodě, jen ten ovládací kabel nemusí délkou stačit... Já zatím používám bez úprav, ale k zadnímu nárazníku (mé dlouhé dodávky) nedosáhne ani napájení, ani ovládání... K přednímu nárazníku napájení v pohodě (napájecí kabely jsou delší), ovládání k oku na straně spolujezdce ne - musím ho zavřít do spolujezdcovo dveří a ovládat nataženou rukou a s nakloněným tělem...

    Není to offroadový nebo odtahový naviják, ale udělá dost práce tam, kde není na nic lepšího, nebo kde se to nevyplatí. Parametry jsou spíš teorie, ale sílu má (i bez volné kladyk, s ní má síly opravdu dost, ale rychlost je zoufalá). Je ještě asi 2-3x pomalejší, než offroadové navijáky, ale je přenosný a nevyžaduje montáž, což je velká výhoda, a hlavní důvod mého nákupu.

    Kdyby ho výrobce trochu doladil, byl by to dost slušný artikl. Dát mu pevný kovový obal, lepší uchycení, možná stabilizaci proti převracení, delší a lépe řešené kabely s kleštěmi na autobaterku, a delší, možná trochu silnější (ale drží) lano, a lepší ovládání volného odvíjení, byl by to docela nezmar. I tak ale udělá dost práce, jen se na něj musí trochu šetrně, a smířit se s drobnými nedostatky :)

    PS: přiložená ruční klika je nanic. Ruční navíjení jde ztuha, ale je přitom stále hodně pomalé, takže to nikdy nepoužijete ;) Leda snad v případě nouze (selhání elektriky a pod).

Parametry produktu

Typ navijáku
elektrické

Popis produktu

Elektrický lanový naviják, určený k přitahování břemen nebo tažení nákladů do max. hmotnosti 1.800 kg (s kladkou až 3.600 kg).

Zapojení/provoz navijáku z 12 V akumulátoru automobilu, dálkové ovládání, sada k montáži navijáku do závěsného zařízení vozidla.

Vnější korpus navijáku z tvrzeného plastu, 10 m tažné ocelové lano ( O 5,5 mm) se závěsným hákem, dálkové ovládání s 3 m přípojným kabelem, ruční klika pro přibližování nákladů s nízkou hmotností, transportní rukojeť.

Parametry produktu:

  • Napájecí napětí: 12 V
  • Provozní proud: 15 - 25 A
  • Proudové přetížení: 30 A
  • Max. tažná síla: 1800 kg
  • Nosnost (předměty): 3600 kg (plovoucí předměty), 4300 kg (pojízdné předměty)
  • Rychlost tahu: 1,8 m/min
  • Rozměry lana: 9 m (délka)
  • Hmotnost (cca): 18 kg

ILUSTRAČNÍ FOTO    

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Hodnocení produktu

2zákazníci doporučují produkt
1zákazník nedoporučuje produkt
57 %
průměr z 3 hodnocení
5
1 ×
4
0 ×
3
1 ×
2
0 ×
1
1 ×
  • , zakoupeno v KAMODY.CZ

    Doporučuje produkt

    100 %

    Zatím jsem neměl možnost vyzkoušet, ale domnívám se, že bude fungovat vše OK.

  • Nedoporučuje produkt

    20 %
    • - Dokud nepovolí, tak má sílu.
    • - K autobaterii to jen tak nepřipojíte, dráty mají ta malá očka, musíte si tam přidělat bateriové svorky
    • - Plastové aretační kolečko na boku (kterým se povoluje ocelové lano) je vytrčené a praská (že často vím od servisáků Gude), a pokud vám praskne v tahu, tak jako mě, sjede vám náklad zpátky (v mém případě na nohu), na reklamaci můžete zapomenout (mechanická závada - nashledanou), ale můžete si ten kus plastu od Gude za 15 euro koupit

    Pokud si na dráty připojíte bateriové svorky, a plastové aretační kolečko si necháte vyrobit z kovu, může to být výkonný pracant. Jinak je to výrobek nepraktický a nebezpečný.

  • , zakoupeno v KAMODY.CZ

    Doporučuje produkt

    50 %
    • Na to co je to zač je poměrně silný. Utáhne i těžkou dodávku do svahu (ne samozřejmě zabořenou v blátě po podlahu, ale mírné zapadnutí všech kol nevadí, zejména když se při vytahování pomůže koly)
    • Skvělý pomocník při nakládání těžkých předmětů, lodí, čtyřkolek, aut a podobně..
    • Nevyžaduje pevnou montáž, lze použít volně, s lanem či kurtou (i na obou koncích)
    • Přenosný, relativně lehký, relativně skladný
    • Volné odvíjení lana (bohužel po pár použitích již nefunguje)
    • Lze kompletně rozebrat v případě potřeby bez ztráty záruky (nikde žádné plomby, speciální šrouby a podobně)
    • Praktické konektory kabelů - snadné připojení, nelze je zaměnit ani otočit
    • S pomocí dálkového ovládání z číny za 2-3 stokoruny lze ovládat dálkově (uvnitř navijáku jsou dvě běžná automobilová relé, takže ovládání není zatěžováno proudem)
    • Přiložená volná kladka zdvojnásobí už tak slušnou sílu
    • Je velmi tichý (až na západku - ta cvaká velmi hlasitě, asi jako u ručních navijáků na kliku).
    • Volné odvíjení lana už nefunguje (po pár použitích, i když na hraně možností)
    • Plastový obal snadno praská (je křehký)
    • nedostatečně dlouhé kabely (oba) s mizernou izolací (napájecí), zejména ovládací je velmi krátký, a nedosáhne do kabiny k sedadlu řidiče když je oko u spolujezdce)
    • V základu chybí kleště na autobaterku - jsou jen kabelová oka. Možná podle prodejce - viděl jsem i s kleštěmi
    • V době nákupu přemrštěná cena (skoro 3000,-).
    • Úchyt navijáku (plech s okem a čepy) vypadává volně, což je nepříjemné při použití kdekoliv mimo tažné zařízení auta (lze vyřešit - zajistit dodatečně)
    • Velmi pomalý
    • Prokluzová brzda neudrží břemeno na místě - pomalu prokluzuje dokud nepřestane silnější tah - během navíjení se to ale neděje
    • Relativně krátké lano
    • Při tahání s lanem na obou koncích se otočí hlavou dolů (což pak hrozí poškozením plastu a zaseknutím o překážky), a díky tomu trpí a zamotávají se i kabely.

    Za cenu za kterou jsem kupoval já (necelé 3000,- Kč) je to předražené, ale bohužel nemá ve své kategorii (přenosné navijáky s vyšší silou) konkurenci. Koupeno z nutnosti, ale nakonec velmi dobrý pomocník při nakládání a manipulaci s břemeny, už víckrát mi pomohl i z problému při zapadnutí, takže vozím stále sebou. Chce to upravit držák, a koupit lepší (hlavně dělší) kabely a kleště na baterku. Pro navíjení s lanem na obou koncích to chce širší podpěru, aby se neotáčel hlavou dolů když se lano naplne a naviják se zvedne ze země. Možno snadno dodělat dálkové (bezdrátové) ovládání. Za aktuální cenu (kolem 1800,- Kč) dobrý pomocník (kupte tento silnější, i tak není tak silný jak by mohl být, ale udělá hodně práce, vytáhne zapadlé auto (ne samozřejmě offroada zabořeného po dveře), je přenosný, relativně skladný, a relativně lehký). Volné odvíjení by mohlo být lépe řešené, třeba místo matky s jemným závitem by mohla být nějaká překlápěcí páka...

    Popisuji z pohledu člověka s dodávkou s korbou 4,5m, a s kapotou, tedy celková délka auta mezi nárazníky je 6,6 metru. Pro "normální" auta asi v pohodě, jen ten ovládací kabel nemusí délkou stačit... Já zatím používám bez úprav, ale k zadnímu nárazníku (mé dlouhé dodávky) nedosáhne ani napájení, ani ovládání... K přednímu nárazníku napájení v pohodě (napájecí kabely jsou delší), ovládání k oku na straně spolujezdce ne - musím ho zavřít do spolujezdcovo dveří a ovládat nataženou rukou a s nakloněným tělem...

    Není to offroadový nebo odtahový naviják, ale udělá dost práce tam, kde není na nic lepšího, nebo kde se to nevyplatí. Parametry jsou spíš teorie, ale sílu má (i bez volné kladyk, s ní má síly opravdu dost, ale rychlost je zoufalá). Je ještě asi 2-3x pomalejší, než offroadové navijáky, ale je přenosný a nevyžaduje montáž, což je velká výhoda, a hlavní důvod mého nákupu.

    Kdyby ho výrobce trochu doladil, byl by to dost slušný artikl. Dát mu pevný kovový obal, lepší uchycení, možná stabilizaci proti převracení, delší a lépe řešené kabely s kleštěmi na autobaterku, a delší, možná trochu silnější (ale drží) lano, a lepší ovládání volného odvíjení, byl by to docela nezmar. I tak ale udělá dost práce, jen se na něj musí trochu šetrně, a smířit se s drobnými nedostatky :)

    PS: přiložená ruční klika je nanic. Ruční navíjení jde ztuha, ale je přitom stále hodně pomalé, takže to nikdy nepoužijete ;) Leda snad v případě nouze (selhání elektriky a pod).

{"Oblíbené kategorie":[["Akvarijní krmítka","https://akvarijni-krmitka.heureka.cz/"],["Svářečky","https://svarecky.heureka.cz/"],["Příslušenství k meteostanicím","https://prislusenstvi-k-meteostanicim.heureka.cz/"],["Pákové kávovary","https://pakove-kavovary.heureka.cz/"],["Dílenské svítilny","https://dilenske-svitilny.heureka.cz/"],["Ohřevné gastro vozíky","https://gastro-voziky.heureka.cz/f:35590:44218128/"],["Sluchátka Beats","https://sluchatka.heureka.cz/f:1576:141242/"],["Sady hrnců Berghoff","https://sady-nadobi.heureka.cz/f:4674:530753/"],["Hlavolamy pro psy","https://hracky-pro-psy.heureka.cz/f:13279:26736202/"],["Rukojeti tamperů","https://tampery-a-prislusenstvi.heureka.cz/f:31877:42926347/"]],"Vybrané značky":[["Autonavijáky Dedra","https://autonavijaky.heureka.cz/f:19368:40338269/"],["Autonavijáky CZ - S","https://autonavijaky.heureka.cz/f:19368:61347574/"],["Autonavijáky Kreator","https://autonavijaky.heureka.cz/f:19368:40336295/"],["Autonavijáky M. A. T. Group","https://autonavijaky.heureka.cz/f:19368:61347538/"],["Autonavijáky Amio","https://autonavijaky.heureka.cz/f:19368:61347536/"]],"Jak vybrat nejlépe":[["Jak vybrat švihadlo?","https://svihadla.heureka.cz/poradna/jak-vybrat-svihadlo/"],["Jak vybrat mačky a nesmeky?","https://macky-a-nesmeky.heureka.cz/poradna/jak-vybrat-macky-a-nesmeky/"],["Jak vybrat rybářskou obuv?","https://rybarska-obuv.heureka.cz/poradna/jak-vybrat-rybarskou-obuv/"]],"Vybrané produkty":[["Nike Air Max Impact 4 dm1124-100","https://panske-basketbalove-boty.heureka.cz/nike-air-max-impact-4-dm1124-100/"],["Knipex 8701125","https://hasaky.heureka.cz/knipex-8701125/"],["Ceresit Stop vlhkosti Absorpční sáčky do auta 2 x 50 g","https://pohlcovace-vlhkosti.heureka.cz/ceresit-stop-vlhkosti-absorpcni-sacky-do-auta-2-x-50-g/"],["Yamaha B1 PE","https://piana.heureka.cz/yamaha-b1-pe/"],["Cardo PACKTALK NEO","https://handsfree.heureka.cz/cardo-packtalk-neo/"],["Tlačítko na SodaStream Spririt - neoriginal - Šedá","https://prislusenstvi-pro-vyrobniky-sodovky.heureka.cz/tlacitko-na-sodastream-spririt-neoriginal-seda/"],["Emitex černý","https://nanozniky-ke-kocarkum.heureka.cz/emitex-cerny/"]],"Doporučujeme":[["Apple iPhone 15","https://mobilni-telefony.heureka.cz/f:26540:51662741/"],["Parfémy","https://parfemy.heureka.cz/"],["Bazény","https://bazeny.heureka.cz/"],["PlayStation 5","https://herni-konzole.heureka.cz/playstation-5/"],["Lego","https://lego.heureka.cz/"],["Zahrada","https://zahrada.heureka.cz/"],["Nábytek","https://nabytek.heureka.cz/"],["Oblečení a móda","https://moda.heureka.cz/"]]}